سئو با جواد یاسمی در مشهد

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایالات متحده - در سال 2020 ، پیوندها و یک نمایه پیوند هنوز هم یکی از مهمترین عوامل برای آوردن یک سایت به موقعیت های جستجوی بالا است. متأسفانه ، برخی از پیوندسازان و متخصصان سئو هنوز از روش های بی اثر استفاده می کنند که فقط می تواند آسیب برساند. آیا می خواهید مطمئن شوید که استراتژی ایجاد لینک شما نتایج خوبی به همراه دارد؟ سپس به خواندن این پست ادامه دهید - ما قصد داریم موثرترین رویکردها را برای ایجاد یک نمایه پیوند قوی به اشتراک بگذاریم.

کارشناسان توصیه می کنند

قوانین زیر را از شرکت LinkLifting دنبال کنید و نتایج عالی مدت زیادی در انتظار شما نیستند:

از ترکیبی از پیوندهای لنگر و غیر لنگر استفاده کنید.
یک صفحه لنگر ایجاد کنید.
از منابع موضوعی و منطقه ای استفاده کنید.
بررسی نرخ اعتماد سایتهایی که می خواهید بک لینک در آنها قرار دهید.
از ایجاد پیوند صاف اطمینان حاصل کنید.
بیایید عمیق تر به هر یک از توصیه های فوق پیوند بزنیم تا بتوانید اقدامات خود را به درستی برنامه ریزی کنید.

استفاده از پیوندهای لنگر / غیر لنگر

سازندگان تازه کار می خواهند بلافاصله هزار لینک لنگر ارسال کنند. این یک اشتباه بزرگ است که به طور بالقوه می تواند مشکلات جدی به همراه داشته باشد یا حتی آن را ممنوع کند. به منظور ایجاد نمایه پیوند ارگانیک ، ترکیب پیوندهای لنگر و غیر لنگر مهم است. توصیه های مختلفی برای نسبت لنگر به پیوندهای غیر لنگر وجود دارد. در حالت ایده آل ، باید 3 لینک غیر لنگر در هر لینک لنگر وجود داشته باشد. در عمل ، پایبندی به نسبت مجاز است - 60٪ لنگرها و 40٪ لنگرهای غیر لنگر. کسانی که به قدرت پیوندهای غیر لنگر اعتقاد ندارند ، از آنها به اشتباه استفاده می کنند ، پیوند و همچنین متن اطراف را فراموش می کنند.

https://javadyasemi.ir/link-building/link-building-rules/

 

https://www.canyon-news.com/basic-rules-of-effective-link-building/128681

Anchor Sheet

برای پیگیری کلیه موجودیت ها در نمایه پیوند ، داشتن لیست به اصطلاح لنگر که در آن همه سایت ها ، پیوندها ، لنگرها و غیر لنگرها ثبت می شوند ، مهم است. با ایجاد سند اکسل یا Word تنبل نباشید و هر بار که بک لینک ارسال می کنید آن را به روز کنید. این امر برای برنامه ریزی ارتقا link پیوند م andثر و پیگیری نتیجه ضروری است. بدون چنین لیستی ، می توانید پیوندهایی با همان لنگر ارسال کنید یا حتی صفحه یا سایت را توسط موتورهای جستجو فیلتر کنید.

منابع موضوعی و موضوعی

با ارسال پیوندها در سایت های منطقه ای و موضوعی می توانید به نتایج چشمگیری برسید. اگر با توجه به معیارهای مربوطه نمی توانید سایت های شایسته ای پیدا کنید ، از منابع عمومی ، پورتال های خبری با مناطق دامنه .com ، .org ، .biz ، .info استفاده کنید.

نرخ اعتماد سایت و کیفیت
ارسال بک لینک در سایت های غیرقابل اعتماد که پر از نامه های ناخواسته هستند ، ترافیک کمی دارند یا در سرعت بارگذاری صفحه مشکل دارند را فراموش کنید. چنین پیوندهایی فقط به سیستم عامل آنلاین شما آسیب می رساند. لازم است کیفیت سایت "میزبان" از نظر بصری ارزیابی شود و با استفاده از خدمات اختصاصی رتبه / میزان اعتماد آن را بررسی کنید.

لینک سازی صاف

برای درک اینکه پویایی رو به رشد چیست ، نیازی نیست که متخصص SEO باشید. این پارامتر در ساخت یک توده پیوند قابل توجه است. ارسال بک لینک باید روان باشد - هرگونه فعالیت بیش از حد باعث بی اعتمادی به موتورهای جستجو می شود و در نتیجه منجر به پایین آمدن موقعیت در SERP یا حتی ممنوعیت آن می شود.

آخر بگو!

مهم نیست که شما چه سایت آنلاین را تبلیغ می کنید و از چه لینک پیوندی برخوردار است ، توصیه می کنیم به نکات بالا پایبند باشید. بنابراین ، می توانید نتایج خوبی کسب کنید و از بسیاری از مشکلات مرتبط با محدودیت های ممنوعیت و رتبه بندی جلوگیری کنید.

  • جواد یاسمی
  • ۰
  • ۰

ایجاد پیوند بخش مهمی در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است ، و به آن کمک می کند تا وب سایت در جستجوی جستجو رتبه بهتری داشته باشد. اما درست مانند خود موتور بهینه سازی موتور جستجو ، لینک سازی قوانین خود را دنبال می کند تا از مجازات موتورهای جستجوگر مانند گوگل جلوگیری شود.

ساختمان پیوند در سئو چیست؟
ایجاد لینک فرآیند دریافت لینک های پیوندی از سایت های دیگر به صفحه وب شما است که به آنها بک لینک نیز گفته می شود. پیوندها به کاربران امکان می دهند تا بین صفحات وب در اینترنت پیمایش کنند. Google برای دیدن ارتباط و سودمندی محتوا به پیوندهای بین همه وب سایت های موجود در اینترنت نگاه می کند. هرچه تعداد بک لینک شما بیشتر باشد ، شانس رتبه بندی بهتر نیز بیشتر خواهد بود.
به همین ترتیب ، گوگل از وب سایت ها می پرسد کدام صفحه وب بیشترین درخواست را دارد. این وب سایت ها با پیوند دادن به سایر صفحات وب به گوگل پاسخ می دهند. به عنوان مثال ، برای پرس و جو "لینک سازی در SEO چیست" ، ما یک رای به MOZ دادیم. نقل قولی که در بالا استفاده کردیم ، مفهوم بک لینک را به روش بسیار مختصر و با استفاده از مقایسه فریبنده توصیف می کند. بنابراین ، ما به وب سایت آنها پیوند دادیم ، یعنی مقاله از MOZ دارای یک بک لینک دیگر است! به همین ترتیب ، شما می خواهید سایت های بیشتری به محتوای شما پیوند دهند تا بتوانید اقتدار وب سایت خود را افزایش دهید.

دریافت پیوندهای با کیفیت بالا کار ساده ای نیست و برای کسب لینک از وب سایت های دیگر به سرمایه گذاری در وقت و انرژی خود نیاز دارید. اما نتیجه داشتن بک لینک ارزش تلاش را دارد.

چرا بک لینک ها در سئو سایت مهم هستند؟
وقتی کاربران با استفاده از سeriesالات جستجو می کنند ، موتورهای جستجو از فاکتورهای مختلفی برای رتبه بندی صفحات وب در نتایج استفاده می کنند. هدف اصلی Google ارائه مناسب ترین نتایج به کاربران است. مهمترین عامل برای رتبه بندی مرتبط بودن محتوا است - به همین دلیل شما باید محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید ، بنابراین Google دلیلی برای رتبه بندی صفحه وب شما دارد. اما ارتباط تنها عاملی نیست که Google برای ارائه نتایج جستجو استفاده می کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، در میان عناصر دیگر ، تعداد پیوندهای وب سایتهای دیگر به صفحه شما نشان داده می شود. اگر Google ببیند که بسیاری از صفحات به صفحه شما پیوند دارند ، به این معنی است: 1) محتوای با کیفیت بالا دارید 2) محتوای شما مرتبط است. داشتن پیوندهای بیشتر به رتبه بندی بهتر وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند و به همین دلیل است که مهم است که ایجاد لینک در استراتژی SEO خود داشته باشید.

در واقع ، ایجاد لینک سازی در فاکتورهای رتبه بندی یکی از عناصر برجسته گوگل در مقایسه با سایر موتورهای جستجو است.

https://goblackfin.com/blog/what-are-the-rules-of-link-building/

چطور شروع شدند
بنیانگذاران گوگل ، لری پیج و سرگئی برین ، در حالی که در دانشگاه استنفورد PageRank را اختراع کردند - اولین الگوریتم جستجوی Google برای رتبه بندی صفحات است. با ارزیابی کیفیت و کمیت بک لینک ها ، کیفیت یک صفحه را اندازه می گیرد. این معیار بخشی از الگوریتم رتبه بندی کلی شد و اکنون یک سیگنال قوی برای گوگل است.

ایده پشت PageRank این است که ، وقتی سایر وب سایت ها به وب سایت شما لینک می شوند ، به این دلیل است که صفحه شما یک منبع عالی است و محتوای مفیدی دارد. اگر این درست نبود ، صفحات دیگر به صفحه شما پیوند نمی یافتند.
اما بلافاصله پس از اختراع ، بسیاری از بهینه سازها یاد گرفتند که چگونه PageRank را دستکاری کنند. گوگل ، در پاسخ ، شروع به ارائه به روزرسانی های الگوریتم برای فیلتر کردن وب سایت هایی کرد که شایسته رتبه بندی نیستند.
و این زمانی است که قوانین وارد می شود

قانون اولیه ساخت پیوند - برای طرح های پیوند بگویید "نه"
اگر در این مقاله فقط در مورد طرح های پیوند یاد می گیرید ، خارج کردن آن از حافظه برای شما آسان تر خواهد بود. اما برای جلوگیری از دستکاری ناخواسته PageRank ، این یک قانون مهم است که باید بدانید. اگر از طرح های پیوند اطلاع دارید و استفاده از آنها را در استراتژی سئو خود در نظر گرفته اید ، باید آن را از ذهن خود دور کنید ، زیرا احتمالاً برای رتبه بندی وب سایت شما بیش از سود مفید است.

هر پیوندی که هدف آن دستکاری PageRank برای بهبود رتبه بندی یک وب سایت در Google باشد ، دستورالعمل های مدیر وب سایت Google را نقض می کند.

برای پیوندها یا با پول ، کالا یا خدمات پرداخت نکنید
سناریوهای مختلفی از طرح های پیوند وجود دارد. برخی از دارندگان وب سایت ممکن است در ازای دریافت لینک سعی کنند به سایت های دیگر پول پرداخت کنند. برخی کالاها یا خدمات رایگان را برای بک لینک ارائه می دهند. برخی نیز ممکن است در ازای نوشتن گیرنده در مورد آن ، محصولات رایگان ارسال کنند و سپس آن را به وب سایت خود پیوند دهند. همه این روش ها دستورالعمل های مدیر وب Google را نقض می کنند و منجر به مجازات می شوند.

پیوندها را تبادل نکنید
"اگر شما به من پیوند دهید من به شما پیوند می دهم" زمانی است که Google با گفتن "من رتبه بندی شما را پایین می آورم" به مکالمه می پیوندد.

برای ایجاد پیوندها از برنامه ها یا خدمات خودکار استفاده نکنید
برای ایجاد پیوندهای غیر طبیعی از هیچ سرویسی استفاده نکنید ، زیرا این امر می تواند منجر به مجازات های Google شود. مجازات از طرف Google به معنای افت رتبه وب سایت شما است. این به دلیل به روزرسانی الگوریتم یا به دلیل یک اقدام دستی خواهد بود - به این معنی که بازرسان انسانی تخلفی را شناسایی کرده اند. مجازات ها هنگامی رخ می دهد که صاحبان وب سایت دستورالعمل های Google Webmaster را نقض کنند.

به طور خلاصه ، هرگز سعی نکنید PageRank را دستکاری کنید.

بهترین راه برای دریافت بک لینک بیشتر ، ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که به طور طبیعی لینک های سایت های دیگر را بدست می آورد. محتوای با کیفیت بالا باید هسته اصلی استراتژی SEO شما باشد.

https://javadyasemi.ir/

از پیوندهای پنهان استفاده نکنید
برخی از دارندگان وب سایت سعی کرده اند با پنهان کردن متن در پس زمینه ، موتور جستجو را فریب دهند. یک مثال می تواند متن سفید در پس زمینه سفید باشد ، با بیشترین تعداد کلمات کلیدی. بار دیگر ، آنها پیوندها را در پس زمینه پنهان می کنند و به صفحه ای اشاره می کنند که می خواهند برای آن رتبه بندی را بهبود بخشند. بعضی اوقات پیوندها را پشت تصاویر پنهان می کنند. آنها از همان رنگ پس زمینه استفاده می کنند ، از اندازه قلم 0 و غیره استفاده می کنند.

با بسیاری از پیوندهای انتشار مطبوعات ، مرتباً انجام می شود ، به رتبه بندی وب سایت خود آسیب نرسانید
اطلاعیه های مطبوعاتی روشی برای توزیع و اعلام رویدادها به مطبوعات است. به گفته گوگل ، این "بیانیه ای رسمی است که برای روزنامه ها در مورد یک موضوع خاص اطلاعات ارائه می شود." نحوه کار به این صورت است که شما اطلاعیه مربوط به این رویداد را می نویسید و آن را بین ناشران احتمالی خبر توزیع می کنید. اما صاحبان وب سایت ها برای بدست آوردن پیوندهای بیشتر از بیشترین سیستم عامل اعلامیه مطبوعات ، سو rele استفاده از انتشارات مطبوعاتی را آغاز کردند. به گفته موتور جستجوی ژورنال ، از آنجا که دستکاری این موارد بسیار آسان است ، گوگل پیوندهای انتشار مطبوعات را یک طرح پیوند می داند.

اگر نیاز به ارسال بیانیه مطبوعاتی دارید ، این کار را فقط برای گرفتن بک لینک انجام ندهید ، بلکه یک بیانیه مطبوعاتی ارسال کنید که توجه خبرنگار را به خود جلب کند.

  • جواد یاسمی
  • ۰
  • ۰

با وجود لینک های ورودی به یک وب سایت که 50-80٪ از رتبه بندی کلی موتور جستجوگر آن را تشکیل می دهد ، هیچ بحثی وجود ندارد که ایجاد لینک مناسب برای موفقیت حیاتی است.

متأسفانه ، پیروی از مشاوره ایجاد لینک اشتباه می تواند برای سایت شما فاجعه باشد. به همین دلیل ، ما 11 قانون نانوشته ایجاد پیوند را شرح داده ایم که در اینجا در Single Grain دنبال می کنیم. توجه کنید ، زیرا پیروی و پیاده سازی این قوانین می تواند به بهبود رتبه بندی SERP شما کمک کرده و سایت شما را از جعبه شن و ماسه Google دور نگه دارد!

1 - محتوایی را که به طور طبیعی پیوندها را جذب می کند منتشر کنید
در جهانی ایده آل ، همه ما محتوای عالی منتشر می کنیم و به طور طبیعی با پیوندهای ورودی که نبوغ واقعی کار ما را تشخیص می دهد ، پاداش خواهیم گرفت.

بدیهی است که این امر در زندگی واقعی اتفاق نمی افتد ، زیرا شما معمولاً برای کسب رتبه بندی SERPs بالا لازم دارید تا افراد را وارد سایت خود کنید قبل از اینکه بتوانند این پیوندهای طبیعی را ایجاد کنند ، به بک لینک های موجود نیاز دارید. با این حال ، برای جلوگیری از مجازات های بهینه سازی بیش از حد ، هنوز هم می توانید با دنبال کردن پیوندهایی از منابع مختلف ، از پروفایل های لینک طبیعی با ظاهری طبیعی تقلید کنید.

2 - پیوندها را خیلی سریع به دست نمی آورید
میزان بدست آوردن پیوندها - که به آن "سرعت پیوند" نیز گفته می شود - با الگوریتم های رتبه بندی موتور جستجو اهمیت دارد. اگر سعی کنید خیلی سریع پیوندها را ایجاد کنید (قبل از اینکه سایت شما توسط موتورهای جستجو معتبر شناخته شود) ، خطر ایجاد مجازاتی را دارید که می تواند وب سایت شما را در جعبه شن و ماسه Google قرار دهد.

3 - پیوندها را نخرید
یا به طور خاص ، اگر می خواهید پیوند بخرید ، از استفاده از پیوندهای پولی برای هدف خاص عبور PageRank مراقبت کنید تا رقابت خود را در SERP از بین ببرید (فقط از J.C. Penney س askال کنید که چرا این یک مشکل است ...). درعوض ، به تلاش های ایجاد پیوند ورودی ورودی که ثابت شده ایمن عمل کنید و مزیتی فراتر از یک افزایش ساده رتبه بندی را به خود اختصاص دهید - به عنوان مثال لیست های فهرست پرداخت شده که ترافیک را ارسال می کنند و همچنین اختیارات پیوند را دارند.

4 - در محله های بد پیوند ایجاد نکنید
گوگل کاملاً برای توصیه به پیوندها در "محله های بد" ظاهر شده است ، اما متأسفانه ، آنها در مورد آنچه که محله بد را تشکیل می دهد بسیار جدی تر هستند.

با این حال ، بیشتر متخصصان سئو این توصیه را به معنای پرهیز از پیگیری از طریق وب سایت های بزرگسالان ، سایت های محتوای نازک ، سایت هایی که از تکنیک های جستجوگر کلاه سیاه یا سایت های زبان خارجی استفاده می کنند و هیچ ارتباطی با سایت شما ندارند ، گرفته اند. وقتی موقعیت Google را در نظر بگیرید که پیوند به معنای "رأی تحریریه" به نفع سایت شما است ، به راحتی می توان فهمید که چرا "رأی" های سایت های با کیفیت بالاتر از نظر موتورهای جستجو ارزش بیشتری دارد.

5 - پیوندها را به طور مداوم ایجاد کنید
به همان روشی که ساختن پیوند خیلی سریع غیر طبیعی تلقی می شود ، ایجاد انبوهی از پیوندها و سپس اجازه دادن به تلاش های تبلیغاتی شما برای ماهها در حالت خوابیده ، به طور دقیق نحوه استقرار پیوندها را در دنیای واقعی تقلید نمی کند. درعوض ، به مرور و با استفاده از تلاش مداوم برای ایجاد اطمینان از رشد پیوسته پیوند سایت خود ، بک لینک ایجاد کنید.

 

 

6 - پیوندهای عمیق ایجاد می کنید
به یاد داشته باشید که ، در اوایل این مقاله ، ذکر کردم که طبیعی بودن پیوندهای شما چقدر مهم است؟ خوب ، فکر می کنید اگر هر پیوندی که ایجاد می کنید مستقیماً به صفحه اصلی شما نگاه کند ، چقدر برای موتورهای جستجو طبیعی به نظر می رسد؟

در یک وضعیت دنیای واقعی ، بیشتر احزاب بی طرف که به سایت شما لینک می دهند پیوندهای خود را به زیر صفحات سایت شما که حاوی اطلاعات خاصی هستند که می خواهند به آنها مراجعه کنند ، نشان می دهند. با هدایت پیوندهای خود در صفحه های مختلف سایت ، از این اتفاق طبیعی تقلید کنید.

7 - انواع مختلف پیوندها را جستجو خواهید کرد
با اینکه موتورهای جستجو چند بار الگوریتم های رتبه بندی خود را تغییر می دهند ، دنبال کردن یک نوع بک لینک به استثنای همه موارد دیگر ، سیاست ساده ای نیست. نمونه مورد: گوگل اخیراً از شبکه های اصلی وبلاگ خصوصی که کل استراتژی ایجاد لینک ورودی به برخی از مدیران وب را تشکیل می دهد ، جدا شد. به جای اینکه سایت خود را در این موقعیت پرخطر رها کنید ، روشهای مختلفی برای ایجاد بک لینک از طیف گسترده ای از منابع ایجاد کنید.

8 - متن لنگر خود را تغییر دهید
بله ، درست است که با استفاده از SEO مورد نظر خود یا کلمات کلیدی مارک تجاری خود در لینک لنگر backlink خود ، امتیاز مربوط به مکان مربوط به محل قرارگیری وب سایت شما در SERP ها می دهد. با این حال ، استفاده از همان متن لنگر برای هر پیوند ورودی که ایجاد می کنید ، به ایجاد یک پروفایل بک لینک غیر طبیعی مشابه ایجاد یک نوع پیوند به یک صفحه در سایت شما کمک می کند.

درعوض ، متن لنگر خود را از لینک به لینک دیگر در سراسر تلاش خود برای جستجوگرها خارج از صفحه تغییر دهید. برای هر بک لینک که ایجاد می کنید نیازی به استفاده از تغییرات کاملاً متفاوت نیستید ، اما سعی کنید حداقل 5-10 کلمه کلیدی جداگانه را از طریق کمپین خود بچرخانید.

9 - صفحه نوار ابزار را نادیده بگیرید
اکثر سئوکاران پیشرفته می دانند که نوار ابزار PageRank که توسط Google به بیرون رانده شده است به طرز مشهوری نادرست است - تا حدی که برای مدیران وب که به دنبال ایجاد بک لینک از منابع با کیفیت بالا هستند بسیار کم استفاده می شود.

به جای اینکه اقدامات تبلیغاتی خود را با این معیار بی معنی راهنمایی کنید ، در صنعت خود به دنبال سایت های فعال و قدیمی باشید که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این سایت ها بهترین انعطاف پذیری برای ایجاد پیوند شما هستند ، و باعث می شود که آنها در نهایت از سایت هایی که دارای نوار ابزار خودکار صفحهRank هستند دارای ارزش بیشتری باشند.

10 - برای یافتن منابع لینک ، تجزیه و تحلیل رقابتی انجام می دهید
تقریباً همه مدیران وب که ارزش نمک SEO خود را دارند می توانند روش های استاندارد ایجاد لینک را از قلب تکرار کنند. بازاریابی مقاله ، ارسال مهمان ، اظهارنظر در بلاگ ، اظهار نظر در انجمن و غیره وجود دارد.

اما در واقع ، روشی که معمولاً در هنگام یافتن راه هایی برای ایجاد بک لینک از منابع جدید نادیده گرفته می شود ، یک تحلیل رقابتی ساده از مشخصات بک لینک رقبا است. این جای تأسف دارد ، زیرا داده هایی که این نوع تجزیه و تحلیل می تواند ارائه دهد ، می تواند دقیقاً نحوه غلبه بر این سایت های رقیب را در صفحات نتایج موتور جستجو به شما نشان دهد.

برای انجام تجزیه و تحلیل رقابتی ، از ابزارهایی مانند Majestic SEO یا Open Site Explorer استفاده کنید تا ببینید کدام سایت ها به وب سایت های رقبایتان پیوند می خورند. منابع پیوندی را که قبلاً برای سایت خود دنبال نکرده اید و همچنین نقاط ضعف رقبا را یادداشت کنید. به عنوان مثال ، اگر رقیبی را می بینید که شما را در SERP شکست می دهد اما فاقد حضور چشمگیر در شبکه های اجتماعی است ، تلاش خود را در این زمینه افزایش دهید تا ببینید آیا انجام این کار شما را در رتبه بندی بالاتر می برد یا خیر.

https://javadyasemi.ir/link-building/link-building-rules/

https://www.singlegrain.com/blog-posts/search-engine-optimization/11-unwritten-rules-of-link-building/

11 - شما می توانید تأثیر تلاش های ایجاد پیوند را بسنجید
گرچه ایجاد پیوندهای با کیفیت خوب باید بخشی ثابت از استراتژی بازاریابی هر مدیر وب سایت باشد ، اما نباید کورکورانه وارد آن شد. با اختصاص دادن زمان برای تعیین تأثیر بک لینک هایی که ایجاد کرده اید در رتبه بندی SERP ها و سطح کلی بازدید سایت شما ، می توانید تلاش های ایجاد پیوند آینده را به روشی اختصاص دهید که برای صنعت شما و فضای رقابتی آن بسیار کارآمد باشد.

 

  • جواد یاسمی