سئو با جواد یاسمی در مشهد

  • ۰
  • ۰

راهنمای نهایی برای ایجاد پیوند با محتوای جستجوگرها


موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم های خود را در حال پیشرفت هستند تا اطمینان حاصل شود که با کیفیت ترین مطالب در پاسخ به سوالات کاربر ظاهر می شود. و تا آنجا که به آنها مربوط می شود ، دریافت حجم بالایی از پیوندهای با کیفیت از وب سایت های خارجی نشان می دهد که محتوای شما نسبت به نامه های اسپم در این طیف به قابل اعتماد نزدیکتر است.

اما این تنها بخشی از مواردی است که این روزها ایجاد محتوای ارزشمند و سرمایه گذاری در بازاریابی ورودی را بسیار ارزشمند می کند. از آنجا که 86٪ سازمان های B2C و 91٪ سازمان های B2B از بازاریابی محتوا استفاده می کنند ، عدم سرمایه گذاری در محتوا شما را در معرض خطر عقب ماندن قرار می دهد.

در این راهنما ، من می خواهم تاکتیک هایی را که به شما کمک می کند محتوایی با کیفیت بالا و قابل پیوند برای وب سایت خود ایجاد کنید و همچنین از آن محتوا برای ایجاد لینک به وب سایت خود استفاده کنید ، به اشتراک بگذارم.
محتوای با کیفیت بالا چیست؟
قبل از شروع به کار کردن در تاکتیک ها ، اجازه دهید برخی از اطلاعات پیش زمینه را از بین ببریم.

احتمالاً متوجه شده اید که بسیاری از راهنماهای ایجاد لینک و SEO بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا تمرکز دارند. یک دلیل خوب برای آن وجود دارد: ایجاد پیوند به محتوای با کیفیت بسیار آسان تر است زیرا این چیزی است که به اشتراک گذاشته می شود.

مشاغل و افراد دائماً در جستجوی مطالب با کیفیت برای پیوند دادن هستند تا بتوانند چیزی با ارزش برای بازدیدکنندگان وب سایت خود داشته باشند. همانطور که مشاهده کردید ، تعداد کمی از افراد به یک صفحه اصلی ، صفحه محصول یا سبد خرید پیوند می دهند.

البته ، تفاوتی بین ایجاد محتوایی وجود دارد که به سادگی با کلمات کلیدی و پیوندها پر شده باشد و ایجاد وبلاگ ها و مقالات درجه یک که به طور خاص به شما کمک می کنند پیوندهای معتبری به وب سایت خود ایجاد کنید.

و فقط برای اطمینان از اینکه ما به یک زبان صحبت می کنیم ، در اینجا دو تعریف مهم وجود دارد:

بازاریابی محتوا به ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا (مقالات ، وبلاگ ها ، اینفوگرافی ها ، فیلم ها) به منظور هدایت ترافیک به وب سایت شما و جابجایی بازدیدکنندگان از طریق کانال بازاریابی شما برای به دست آوردن مشتریان جدید است.
ایجاد لینک زمانی است که وب سایت ها یا وبلاگ های دیگری را برای پیوند دادن به صفحه سایت خود جهت بهبود رتبه بندی در موتور جستجوی خود دریافت می کنید. موتورها وب را جستجو می کنند و به دنبال پیوندهایی بین صفحات وب شما و سایر وب سایت ها هستند تا تصمیم بگیرند که محتوای شما چقدر معتبر است و بنابراین صفحه شما باید در نتایج جستجوی آنها رتبه بندی کند.اگر می خواهید در لینک سازی سرمایه گذاری کنید ، به منابع محتوای با کیفیت بالا نیاز دارید. در اینجا نحوه شروع روند کار آمده است.

https://javadyasemi.ir/link-building/

https://www.singlegrain.com/blog-posts/link-building/the-ultimate-guide-to-link-building-with-content/

ساخت بک لینک با ارزش بالا با محتوای با کیفیت بالا

در اینجا خلاصه ای از مراحل ایجاد پیوند با محتوا آورده شده است:

محتوای قابل پیوند قابل پیوند با ارزش ، دقیق ، به روز ، کامل و 1000+ کلمه ایجاد کنید.
تحقیقات خاص ، نظرات تخصصی و منابع را شامل کنید.
با بدست آوردن سهم ، رأی و نظر اجتماعی ، بلافاصله مدرک اجتماعی ایجاد کنید.
از طریق تبلیغات اجتماعی و ارتباط اجتماعی با افرادی که محتوای مشابه به اشتراک می گذارند در معرض دید دیگران قرار بگیرید.
از طریق ارتباط مستقیم با افرادی که به محتوای مشابه پیوند دارند ، پیوند دریافت کنید.
با پاسخ دادن به س questionsالات در شبکه های پرسش و پاسخ ، انجمن ها و گروه های رسانه های اجتماعی و همچنین سندیکای محتوای خود در سایت ها و سیستم عامل های مربوطه ، پیوند دریافت کنید.
اگر هر بار که یک مقاله حماسی می نویسید ، این مراحل را دنبال کنید ، در نهایت کتابخانه ای از محتوای قابل پیوند با کیفیت بالا در وب سایت خود ایجاد می کنید که اقتدار کلی دامنه شما را با پیوندهای عالی و ویرایشی افزایش می دهد.

  • ۹۹/۰۹/۲۰
  • جواد یاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی