سئو با جواد یاسمی در مشهد

  • ۰
  • ۰

ایجاد پیوند بخش مهمی در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است ، و به آن کمک می کند تا وب سایت در جستجوی جستجو رتبه بهتری داشته باشد. اما درست مانند خود موتور بهینه سازی موتور جستجو ، لینک سازی قوانین خود را دنبال می کند تا از مجازات موتورهای جستجوگر مانند گوگل جلوگیری شود.

ساختمان پیوند در سئو چیست؟
ایجاد لینک فرآیند دریافت لینک های پیوندی از سایت های دیگر به صفحه وب شما است که به آنها بک لینک نیز گفته می شود. پیوندها به کاربران امکان می دهند تا بین صفحات وب در اینترنت پیمایش کنند. Google برای دیدن ارتباط و سودمندی محتوا به پیوندهای بین همه وب سایت های موجود در اینترنت نگاه می کند. هرچه تعداد بک لینک شما بیشتر باشد ، شانس رتبه بندی بهتر نیز بیشتر خواهد بود.
به همین ترتیب ، گوگل از وب سایت ها می پرسد کدام صفحه وب بیشترین درخواست را دارد. این وب سایت ها با پیوند دادن به سایر صفحات وب به گوگل پاسخ می دهند. به عنوان مثال ، برای پرس و جو "لینک سازی در SEO چیست" ، ما یک رای به MOZ دادیم. نقل قولی که در بالا استفاده کردیم ، مفهوم بک لینک را به روش بسیار مختصر و با استفاده از مقایسه فریبنده توصیف می کند. بنابراین ، ما به وب سایت آنها پیوند دادیم ، یعنی مقاله از MOZ دارای یک بک لینک دیگر است! به همین ترتیب ، شما می خواهید سایت های بیشتری به محتوای شما پیوند دهند تا بتوانید اقتدار وب سایت خود را افزایش دهید.

دریافت پیوندهای با کیفیت بالا کار ساده ای نیست و برای کسب لینک از وب سایت های دیگر به سرمایه گذاری در وقت و انرژی خود نیاز دارید. اما نتیجه داشتن بک لینک ارزش تلاش را دارد.

چرا بک لینک ها در سئو سایت مهم هستند؟
وقتی کاربران با استفاده از سeriesالات جستجو می کنند ، موتورهای جستجو از فاکتورهای مختلفی برای رتبه بندی صفحات وب در نتایج استفاده می کنند. هدف اصلی Google ارائه مناسب ترین نتایج به کاربران است. مهمترین عامل برای رتبه بندی مرتبط بودن محتوا است - به همین دلیل شما باید محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید ، بنابراین Google دلیلی برای رتبه بندی صفحه وب شما دارد. اما ارتباط تنها عاملی نیست که Google برای ارائه نتایج جستجو استفاده می کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، در میان عناصر دیگر ، تعداد پیوندهای وب سایتهای دیگر به صفحه شما نشان داده می شود. اگر Google ببیند که بسیاری از صفحات به صفحه شما پیوند دارند ، به این معنی است: 1) محتوای با کیفیت بالا دارید 2) محتوای شما مرتبط است. داشتن پیوندهای بیشتر به رتبه بندی بهتر وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند و به همین دلیل است که مهم است که ایجاد لینک در استراتژی SEO خود داشته باشید.

در واقع ، ایجاد لینک سازی در فاکتورهای رتبه بندی یکی از عناصر برجسته گوگل در مقایسه با سایر موتورهای جستجو است.

https://goblackfin.com/blog/what-are-the-rules-of-link-building/

چطور شروع شدند
بنیانگذاران گوگل ، لری پیج و سرگئی برین ، در حالی که در دانشگاه استنفورد PageRank را اختراع کردند - اولین الگوریتم جستجوی Google برای رتبه بندی صفحات است. با ارزیابی کیفیت و کمیت بک لینک ها ، کیفیت یک صفحه را اندازه می گیرد. این معیار بخشی از الگوریتم رتبه بندی کلی شد و اکنون یک سیگنال قوی برای گوگل است.

ایده پشت PageRank این است که ، وقتی سایر وب سایت ها به وب سایت شما لینک می شوند ، به این دلیل است که صفحه شما یک منبع عالی است و محتوای مفیدی دارد. اگر این درست نبود ، صفحات دیگر به صفحه شما پیوند نمی یافتند.
اما بلافاصله پس از اختراع ، بسیاری از بهینه سازها یاد گرفتند که چگونه PageRank را دستکاری کنند. گوگل ، در پاسخ ، شروع به ارائه به روزرسانی های الگوریتم برای فیلتر کردن وب سایت هایی کرد که شایسته رتبه بندی نیستند.
و این زمانی است که قوانین وارد می شود

قانون اولیه ساخت پیوند - برای طرح های پیوند بگویید "نه"
اگر در این مقاله فقط در مورد طرح های پیوند یاد می گیرید ، خارج کردن آن از حافظه برای شما آسان تر خواهد بود. اما برای جلوگیری از دستکاری ناخواسته PageRank ، این یک قانون مهم است که باید بدانید. اگر از طرح های پیوند اطلاع دارید و استفاده از آنها را در استراتژی سئو خود در نظر گرفته اید ، باید آن را از ذهن خود دور کنید ، زیرا احتمالاً برای رتبه بندی وب سایت شما بیش از سود مفید است.

هر پیوندی که هدف آن دستکاری PageRank برای بهبود رتبه بندی یک وب سایت در Google باشد ، دستورالعمل های مدیر وب سایت Google را نقض می کند.

برای پیوندها یا با پول ، کالا یا خدمات پرداخت نکنید
سناریوهای مختلفی از طرح های پیوند وجود دارد. برخی از دارندگان وب سایت ممکن است در ازای دریافت لینک سعی کنند به سایت های دیگر پول پرداخت کنند. برخی کالاها یا خدمات رایگان را برای بک لینک ارائه می دهند. برخی نیز ممکن است در ازای نوشتن گیرنده در مورد آن ، محصولات رایگان ارسال کنند و سپس آن را به وب سایت خود پیوند دهند. همه این روش ها دستورالعمل های مدیر وب Google را نقض می کنند و منجر به مجازات می شوند.

پیوندها را تبادل نکنید
"اگر شما به من پیوند دهید من به شما پیوند می دهم" زمانی است که Google با گفتن "من رتبه بندی شما را پایین می آورم" به مکالمه می پیوندد.

برای ایجاد پیوندها از برنامه ها یا خدمات خودکار استفاده نکنید
برای ایجاد پیوندهای غیر طبیعی از هیچ سرویسی استفاده نکنید ، زیرا این امر می تواند منجر به مجازات های Google شود. مجازات از طرف Google به معنای افت رتبه وب سایت شما است. این به دلیل به روزرسانی الگوریتم یا به دلیل یک اقدام دستی خواهد بود - به این معنی که بازرسان انسانی تخلفی را شناسایی کرده اند. مجازات ها هنگامی رخ می دهد که صاحبان وب سایت دستورالعمل های Google Webmaster را نقض کنند.

به طور خلاصه ، هرگز سعی نکنید PageRank را دستکاری کنید.

بهترین راه برای دریافت بک لینک بیشتر ، ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که به طور طبیعی لینک های سایت های دیگر را بدست می آورد. محتوای با کیفیت بالا باید هسته اصلی استراتژی SEO شما باشد.

https://javadyasemi.ir/

از پیوندهای پنهان استفاده نکنید
برخی از دارندگان وب سایت سعی کرده اند با پنهان کردن متن در پس زمینه ، موتور جستجو را فریب دهند. یک مثال می تواند متن سفید در پس زمینه سفید باشد ، با بیشترین تعداد کلمات کلیدی. بار دیگر ، آنها پیوندها را در پس زمینه پنهان می کنند و به صفحه ای اشاره می کنند که می خواهند برای آن رتبه بندی را بهبود بخشند. بعضی اوقات پیوندها را پشت تصاویر پنهان می کنند. آنها از همان رنگ پس زمینه استفاده می کنند ، از اندازه قلم 0 و غیره استفاده می کنند.

با بسیاری از پیوندهای انتشار مطبوعات ، مرتباً انجام می شود ، به رتبه بندی وب سایت خود آسیب نرسانید
اطلاعیه های مطبوعاتی روشی برای توزیع و اعلام رویدادها به مطبوعات است. به گفته گوگل ، این "بیانیه ای رسمی است که برای روزنامه ها در مورد یک موضوع خاص اطلاعات ارائه می شود." نحوه کار به این صورت است که شما اطلاعیه مربوط به این رویداد را می نویسید و آن را بین ناشران احتمالی خبر توزیع می کنید. اما صاحبان وب سایت ها برای بدست آوردن پیوندهای بیشتر از بیشترین سیستم عامل اعلامیه مطبوعات ، سو rele استفاده از انتشارات مطبوعاتی را آغاز کردند. به گفته موتور جستجوی ژورنال ، از آنجا که دستکاری این موارد بسیار آسان است ، گوگل پیوندهای انتشار مطبوعات را یک طرح پیوند می داند.

اگر نیاز به ارسال بیانیه مطبوعاتی دارید ، این کار را فقط برای گرفتن بک لینک انجام ندهید ، بلکه یک بیانیه مطبوعاتی ارسال کنید که توجه خبرنگار را به خود جلب کند.

  • ۰۰/۰۳/۱۷
  • جواد یاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی