سئو با جواد یاسمی در مشهد

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهنمای نهایی برای ایجاد پیوند با محتوای جستجوگرها


موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم های خود را در حال پیشرفت هستند تا اطمینان حاصل شود که با کیفیت ترین مطالب در پاسخ به سوالات کاربر ظاهر می شود. و تا آنجا که به آنها مربوط می شود ، دریافت حجم بالایی از پیوندهای با کیفیت از وب سایت های خارجی نشان می دهد که محتوای شما نسبت به نامه های اسپم در این طیف به قابل اعتماد نزدیکتر است.

اما این تنها بخشی از مواردی است که این روزها ایجاد محتوای ارزشمند و سرمایه گذاری در بازاریابی ورودی را بسیار ارزشمند می کند. از آنجا که 86٪ سازمان های B2C و 91٪ سازمان های B2B از بازاریابی محتوا استفاده می کنند ، عدم سرمایه گذاری در محتوا شما را در معرض خطر عقب ماندن قرار می دهد.

در این راهنما ، من می خواهم تاکتیک هایی را که به شما کمک می کند محتوایی با کیفیت بالا و قابل پیوند برای وب سایت خود ایجاد کنید و همچنین از آن محتوا برای ایجاد لینک به وب سایت خود استفاده کنید ، به اشتراک بگذارم.
محتوای با کیفیت بالا چیست؟
قبل از شروع به کار کردن در تاکتیک ها ، اجازه دهید برخی از اطلاعات پیش زمینه را از بین ببریم.

احتمالاً متوجه شده اید که بسیاری از راهنماهای ایجاد لینک و SEO بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا تمرکز دارند. یک دلیل خوب برای آن وجود دارد: ایجاد پیوند به محتوای با کیفیت بسیار آسان تر است زیرا این چیزی است که به اشتراک گذاشته می شود.

مشاغل و افراد دائماً در جستجوی مطالب با کیفیت برای پیوند دادن هستند تا بتوانند چیزی با ارزش برای بازدیدکنندگان وب سایت خود داشته باشند. همانطور که مشاهده کردید ، تعداد کمی از افراد به یک صفحه اصلی ، صفحه محصول یا سبد خرید پیوند می دهند.

البته ، تفاوتی بین ایجاد محتوایی وجود دارد که به سادگی با کلمات کلیدی و پیوندها پر شده باشد و ایجاد وبلاگ ها و مقالات درجه یک که به طور خاص به شما کمک می کنند پیوندهای معتبری به وب سایت خود ایجاد کنید.

و فقط برای اطمینان از اینکه ما به یک زبان صحبت می کنیم ، در اینجا دو تعریف مهم وجود دارد:

بازاریابی محتوا به ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا (مقالات ، وبلاگ ها ، اینفوگرافی ها ، فیلم ها) به منظور هدایت ترافیک به وب سایت شما و جابجایی بازدیدکنندگان از طریق کانال بازاریابی شما برای به دست آوردن مشتریان جدید است.
ایجاد لینک زمانی است که وب سایت ها یا وبلاگ های دیگری را برای پیوند دادن به صفحه سایت خود جهت بهبود رتبه بندی در موتور جستجوی خود دریافت می کنید. موتورها وب را جستجو می کنند و به دنبال پیوندهایی بین صفحات وب شما و سایر وب سایت ها هستند تا تصمیم بگیرند که محتوای شما چقدر معتبر است و بنابراین صفحه شما باید در نتایج جستجوی آنها رتبه بندی کند.اگر می خواهید در لینک سازی سرمایه گذاری کنید ، به منابع محتوای با کیفیت بالا نیاز دارید. در اینجا نحوه شروع روند کار آمده است.

https://javadyasemi.ir/link-building/

https://www.singlegrain.com/blog-posts/link-building/the-ultimate-guide-to-link-building-with-content/

ساخت بک لینک با ارزش بالا با محتوای با کیفیت بالا

در اینجا خلاصه ای از مراحل ایجاد پیوند با محتوا آورده شده است:

محتوای قابل پیوند قابل پیوند با ارزش ، دقیق ، به روز ، کامل و 1000+ کلمه ایجاد کنید.
تحقیقات خاص ، نظرات تخصصی و منابع را شامل کنید.
با بدست آوردن سهم ، رأی و نظر اجتماعی ، بلافاصله مدرک اجتماعی ایجاد کنید.
از طریق تبلیغات اجتماعی و ارتباط اجتماعی با افرادی که محتوای مشابه به اشتراک می گذارند در معرض دید دیگران قرار بگیرید.
از طریق ارتباط مستقیم با افرادی که به محتوای مشابه پیوند دارند ، پیوند دریافت کنید.
با پاسخ دادن به س questionsالات در شبکه های پرسش و پاسخ ، انجمن ها و گروه های رسانه های اجتماعی و همچنین سندیکای محتوای خود در سایت ها و سیستم عامل های مربوطه ، پیوند دریافت کنید.
اگر هر بار که یک مقاله حماسی می نویسید ، این مراحل را دنبال کنید ، در نهایت کتابخانه ای از محتوای قابل پیوند با کیفیت بالا در وب سایت خود ایجاد می کنید که اقتدار کلی دامنه شما را با پیوندهای عالی و ویرایشی افزایش می دهد.

  • جواد یاسمی
  • ۰
  • ۰

برای ایجاد پیوند به سایت خود از استراتژی پیوند لینک سازی حرفه ای زیر استفاده کنید:

Real vs. fake links

https://javadyasemi.ir/link-building/

در مورد یک موضوع مرتبط با موضوع وب سایت خود تحقیق کنید
یک مقاله با کیفیت بالا در وب سایت خود شامل 100٪ تحقیق اصلی در مورد موضوع ایجاد کنید
بهترین مشاوره به روز موجود در مورد موضوع را از متخصصان دیگر بخواهید
منابع خود را ذکر کرده و به آنها پیوند دهید
مقاله را در وب سایت و خبرنامه خود منتشر کنید
پست خود را برای قطعه های ویژه عبارات کلمه کلیدی اصلی بهینه کنید
ارسال پست وبلاگ خود را به طور خودکار در توییتر ، فیس بوک و لینکدین به اشتراک بگذارید تا فعالیت های اجتماعی را تقویت کنید
آن را به روز نگه دارید و سال آینده دوباره آماده انتشار آن شوید
اگر پیوندهای طبیعی می خواهید ، "دارایی های قابل پیوند" ایجاد کنید ، به عنوان مثال ، صفحات وب سایت شما باید "مقصدی" باشد که کاربران با آن درگیر می شوند
برای ایجاد "اقتدار دامنه" یا بهتر بگوییم "اعتبار دامنه" از سایت های واقعی لینک دریافت کنید
در وب سایت خود از سایت های معتبر پیوند دریافت کنید. حلقه ای از سایت ها - مرکز - را پیدا کنید که مقامات صنعت شما به آن لینک می شوند و از آنجا به آنها وصل می شوند و درباره اینکه چگونه می توانید درگیر شوید فکر می کنند
در مورد "موضوع" وب سایت هایی که به شما لینک می دهند زیاد نگران نباشید اما فقط برای پیوندهای بی ربط از سایت های بی ربط دور باشید. در حقیقت - هر از چندگاهی خارج از موضوع در وبلاگ خود می تواند منجر به پیوندهای طبیعی عالی از سایت های غیر مرتبط شود
تاکتیک های رقبای خود را برای پیوندهای EARN مرور کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از استراتژی های کیفیت بهتری که پیدا می کنید تقلید کنید. فقط برای ایجاد پیوند یا فقط برای کپی کردن شخص دیگری پیوند ایجاد نکنید
به شبکه های اجتماعی بپیوندید ، نه برای پیوندها ، بلکه برای اینکه محتوای شما مورد توجه افرادی قرار گیرد که به احتمال زیاد نوع محتوای شما را به اشتراک می گذارند ، شبکه شخصی خود را بسازید و سیگنال "نویسندگی" خود را بسازید - شما به آنها احتیاج دارید برای آینده!
از سایت های مرتبط پیوند دریافت کنید ، اما بدانید که هر پیوند تحریریه ، صرف نظر از صفحه و سایتی که در آن قرار دارد ، پیوند خوبی است (البته مگر اینکه حمله منفی سئو باشد)
بر روی تکنیک ها و استراتژی های با کیفیت برای جلوگیری از اخطارهای پیوندهای غیر طبیعی در کنسول جستجوی Google متمرکز شوید که مجازاتی را به دنبال خواهد داشت که می توانند برای همیشه - به مدت طولانی - بسته به آنچه شما انجام داده اید ، ادامه دهند.
دیگر مدیران وب سایت را با ایمیل التماس به پیوند اذیت نکنید ، و مطمئناً بدون محتوای خوبی برای آنها نیست ، و دوستان خود را که در شبکه های اجتماعی ایجاد می کنید با پیام فروش خود بمباران نکنید
بدون پیوندهای nofollow پیوند دهید! امروز به دیگران کمک کنید تا به اهداف خود برسند و برخی نیز در آینده به شما کمک می کنند. من همیشه دریافته ام که این یک حقیقت ساده است.
خودکار یا دستی - اگر نتیجه نهایی پیوند غیرطبیعی است که خود قرار داده اید ، Google نمی خواهد آن را بشمارد و می تواند شما را جریمه کند
پیوندهای داخلی مهمترین نوع پیوندها نیستند ، اما بهترین مکان برای شروع هستند. قبل از دریافت بک لینک سایت خود را مرتب کنید. Google از ساختار سایت خوب با پیوندهای متنی زیادی که به صفحات مهم سایت شما اشاره می کنند قدردانی می کند. در سایت های کوچکتر ، من کمترین پیمایش در سطح سایت و تعداد زیادی پیوند محتوا را ترجیح می دهم (و اولویت پیوند را در نظر می گیرم). فراموش نکنید که برای اطمینان از اینکه صفحات اصلی را خزیده می کنید ، اغلب به صفحات مهم خود پیوند دهید. در سایت های بزرگتر ، آن را با متن لنگر مختصر و سیستم های ناوبری ساده و متناسب ، مانند سیستم های ناوبری پودر نان ، ساده نگه دارید.
به نظر من پیوندها در سایت های خبری اصلی و انواع دیگر سایت های معتبر و مارک های آنلاین - تبلیغات ، سبک قدیمی. آنها مورد اعتماد هستند و پیوندهای زیادی با آنها دارند. این نوع پیوندها به E-A-T مثبت اضافه می شوند
سایت مربوط به صنعت (هدف سئو و کیفیت عالی ، اما به سایت ، جایگاه و نوع پیوند بستگی دارد - می تواند بسیار مفید باشد) - معمولاً پیوندهای زیادی نیز دارند. اگر صفحه از نظر موضوعی به صفحه شما مربوط می شود ، آن پیوند GREAT است (اگر یک پیوند تحریریه ارگانیک باشد). این نوع پیوندها به E-A-T مثبت اضافه می شوند
پیوندی به یک صفحه معتبر قدیمی قدیمی با مشکوک به روابط عمومی بالا - مانند صفحه منابع دانشگاه یا دولت - اگر بتوانید مدیر وب سایت را به شما پیوند دهد بسیار عالی است. من هنوز هنگام توصیف چنین پیوندی از روابط عمومی (PageRank) استفاده می کنم ، اما در پایان کار ، چیزی که باید با آن کار کنیم چیزی شبیه TrustFlow (یا معیار شخص ثالث دیگری است) مگر اینکه خودتان در حال کار روی روابط عمومی (یا بهتر بگویید پروکسی آن باشید) . این نوع پیوندها به E-A-T مثبت اضافه می شوند
پیوندها از سایت های غیر مرتبط اما غیر سو ab استفاده کننده (به سایت و نوع پیوند بستگی دارد - می تواند برای بهبود رتبه بندی و روابط عمومی Google شما بسیار مفید باشد)
پیوند به یک پست وبلاگ (خوب ، اما وابسته به سایت ، اما به راحتی با گذشت زمان خراب می شود زیرا یک پست در معماری سایت گاهی اوقات ضعیف است)

پیوندهای سایت های رسانه های اجتماعی (به نظر من اینها به خودی خود به عنوان یک سیگنال رتبه بندی بسیار ضعیف هستند ، اما صفحه شما را از آن خارج می کنند و از این طریق پیوندهای ارگانیک را می گیرید) رسانه های اجتماعی می توانند برای تجزیه و تحلیل احساسات مفید باشند »- آیا مردم سایت شما را دوست دارند یا از آن متنفرند؟
پیوند به صفحه پیوندهای مفید (اغلب بسیار بی کیفیت ، اما گاهی اوقات بسیار با کیفیت - همه اینها به هدف آن صفحه مورد نظر و کیفیت سایتی که در آن است بستگی دارد)
پیوندهای متقابل (اغلب سو often استفاده و بسیار بی کیفیت ، اما گاهی اوقات فقط یک قسمت طبیعی از نمودار پیوند است)
از نظرات وبلاگ Dofollow پرهیز کنید - ماده مجازات
از پیوندها و وبلاگنویسی های وب سایت پرداخت شده اجتناب کنید (به طور کلی از نظر انتقال متن لنگرگاه با کیفیت پایین - قبلاً برای انتقال روابط عمومی خوب بود اما تقریباً به اندازه سابق مفید نیست) ماده مجازات
از خدمات ارسال و ارسال سندیکا مقاله جلوگیری کنید - ماده مجازات
از لینک های دایرکتوری با کیفیت پایین جلوگیری کنید - ماده مجازات
اجتناب از امضاهای تالار گفتمان و صفحات نمایه تالار گفتمان (عموماً بی کیفیت ، وابسته به صفحه و تالار گفتگو ، شاید به تعداد پیوندها نیز وابسته باشد) ماده مجازات
از ایجاد ارتباط با ابزارکها اجتناب کنید مگر اینکه از nofollow استفاده شود - در صورت سوused استفاده از ماده مجازات
از پیوندهای غیرطبیعی در سایت جلوگیری کنید - ماده مجازات
از شبکه های خصوصی وبلاگ (PBN) ، شبکه های دایرکتوری و هر نوع شبکه پیوندی دیگر پرهیز کنید - در صورت کشف ماده مجازات شده!
از هرگونه پیوند غیرطبیعی اجتناب کنید - بالقوه - در نهایت ماده مجازات
از هر نوع پیوند پولی بپرهیزید (اگر سر و صدا کنید) - ماده مجازات !!
از پر کردن بیش از حد کلمات کلیدی در پر کردن پیوندهای متنی لنگر غنی با کلمات کلیدی مهم در پیوند به سایت خود جلوگیری کنید
اجتناب از پیوند دادن صفحات بدون خط مشی بررسی یا پیوند به بسیاری از سایتهای غیر مرتبط ، زیرا معمولاً به سایتهای بی کیفیت پیوند دارند
از طرح های "پیوند به من و من به شما پیوند می دهم" اجتناب کنید
پیوندها را از سایتهایی با صفحات 'پیوندهای مفید' مرتبط با موضوع وب سایت خود و پیوند به سایتهای رقیب خود دریافت کنید. می توانید پیوندهایی را از هر صفحه پیوند مفید دریافت کنید که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مقداری ارزش واقعی را ارائه می دهد ، اما به هر حال بیشتر این فرصت های با کیفیت بالاتر بیشتر به طاقچه شما مربوط می شوند
از پرداخت هزینه پیوندهای وبلاگ یا هر طرح بازاریابی مقاله وبلاگ خودداری کنید
ایجاد محتوای مفید در سایت ممکن است وبلاگ نویسان به آن پیوند دهند
با وبلاگ نویسان خاص با سایت های با ارزش بالا تماس بگیرید و درخواست پوشش سایت خود را کنید
از ارسال به انجمن هایی که ارتباطی با محتوای وب سایت شما ندارند ، خودداری کنید
از ارسال پست در انجمن هایی که صرفاً خودخواهانه و تبلیغاتی هستند خودداری کنید
با استفاده از لنگر هرزنامه با کیفیت پایین از لینکهای سایت در سایت جلوگیری کنید
از انجمن های با کیفیت پایین و هرزنامه های تبلیغاتی شخصی خودداری کنید
از هرزنامه انجمن تبلیغاتی خودداری کنید
محتوایی را برای سایت سایتی ایجاد کنید که کاربران در تالارهای گفتمان به دنبال آن هستند و هنگام پاسخ به س thatالات ، آن آدرس اینترنتی را داشته باشید
در گفتگوهایی در جلساتی که مکالمه مرتبط است شرکت کنید
استفاده از نام تجاری یا URL خود را برای لیست دایرکتوری خود استفاده کنید. اگر نام تجاری شما دارای یک کلمه کلیدی ارزشمند "غنی" باشد ، من معمولاً به URL می مانم و از خیلی از پیوندهای دایرکتوری جلوگیری می کنم.
برای هر ارسال به هر فهرست از یک توصیف منحصر به فرد استفاده کنید.
فقط سایت خود را به تعدادی از دایرکتوری های با کیفیت بالا ارسال کنید

در فهرست های تخصصی در وب سایت فعالیت می کنند
پیوندهای محلی را از فهرست راهنمای دولت محلی دریافت کنید
از پر کردن کلمات کلیدی پیوندهای متنی لنگر غنی با کلمات کلیدی مهم در هر لینک دایرکتوری به سایت خود جلوگیری کنید
از فهرست های بدون خط مشی اجتناب کنید ، زیرا به طور معمول به سایت های بی کیفیت لینک می شوند.
از برنامه های ارسال دایرکتوری بپرهیزید زیرا آنها اغلب سایت شما را به یک شبکه پیوند با کیفیت پایین پیوند می دهند
از داشتن درصد زیادی از پیوندهای خود از فهرست ها جلوگیری کنید.
از فهرست هایی که پیشنهادات "دوستانه جستجو" را پخش می کنند ، اجتناب کنید

https://www.hobo-web.co.uk/link-building-strategy-for-beginners-a-month-of-free-tips/

 

  • جواد یاسمی