سئو با جواد یاسمی در مشهد

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بیایید واقعی باشیم - خریدن دنبال کننده های اینستاگرام بسیار وسوسه کننده است. وقتی به نظر می رسد که هر فروشگاه وبلاگ نویسی و مادر و پاپ از شما پیروان بیشتری برخوردار است ، با این که صدها نفر نظرات و نرخ نامزدی خود را از پشت بام بیرون می کشند ، چگونه قرار است شما رقابت کنید؟

 

با ایستادن اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین سیستم عامل های فروش تجارت الکترونیکی ، وسوسه خرید پیروان هرگز قوی تر نبوده است. پیروان بیشتری کسب کنید ، و حتی اگر آنها "جعلی" باشند - تفکر ادامه می یابد - افراد واقعی توجه می کنند و شروع به خرید در فروشگاه شما می کنند. اما آیا این نظریه دارای آب است؟ ما یک آزمایش درست کردیم تا متوجه شویم.

https://buzzoid.com/buy-instagram-followers/

 

بنابراین ، با خریداران دنبال کننده چه برخوردی دارید؟ به طور کلی دو روش برای خرید دنبال کننده های اینستاگرام وجود دارد: شما شرکتی را استخدام می کنید که یک سری صفحات جعلی ایجاد می کند ، و سپس آنها شما را دنبال می کنند. به نظر می رسد این روش آسان و مقرون به صرفه است ، زیرا چندین سرویس با 1000 دلار دنبال کننده 12.99 دلار ارائه می دهند. خبر بد اینست که شناخته شده است که اینستاگرام درگیر حساب های جعلی است. ما این تاکتیک را مورد آزمایش قرار ندادیم - از آنجا که "پیروان" حساب های پوستی هستند ، آنها به وضوح نمی خواهند درآمد یا مشغول کسب و کار شما باشند. این همچنین راهی آسان برای ممنوعیت است. یک شرکت از رباتهایی استفاده می کند که به طور خودکار حساب ها را دنبال می کند / آنها را دوست دارد و سپس آنها را گشوده می کند. در طی این چرخه ، مردم خواهند دید که حساب شما از آنها پیروی کرده است ، صفحه شما را بررسی می کنند و به شما پیگیری می کنند. این تکنیک به این دلیل کار می کند که آداب و رسوم معمول اینستاگرام را دنبال می کند - از من پیروی کنید ، و من شما را دنبال خواهم کرد - اما در اینجا حساب دیگر پس از گذشت چند روز از بین نمی رود. می توانید سرعت کار کردن بات را انتخاب کنید ، اما معمولاً سریعتر از کاری است که کارآزموده اختصاصی شما در چند نوشیدنی انرژی زا می تواند انجام دهد. این روش می تواند از 2.99 دلار در روز و به مدت 30 روز به 99.99 دلار برسد. ما تصمیم گرفتیم تا دو مورد را با این دو گزینه پیش برویم زیرا احتمالاً با توجه به اینکه پیروان ما مشتی از حساب های خالی نمی باشند واقعاً به عنوان روشی برای افزایش قدرت رسانه های اجتماعی مارک ما کار می کنند.

https://buzzoid.com/

 

آزمایش را اجرا کنید آزمایش نسبتاً ساده بود. ما یک حساب اینستاگرام واقعی را با یک فروشگاه متصل تنظیم کرده ایم و نرخ تعقیب ، تعامل و نرخ تبدیل پیروان خود را ردیابی می کنیم. سپس ما از ربات برای تقویت آن استفاده می کنیم و (از لحاظ تئوری) دنباله ها را با سرعت فوق العاده به دست می آوریم. در آخر ، ما نتایج بات را با نتایج ارگانیک اصلی مقایسه می کنیم. در این آزمایش اندازه گیری خواهیم کرد:

تعداد دنبال کنندگان

نامزدی

حراجی

https://flwland.com/buy-instagram-followers/

 

مرحله 1: ایجاد حساب کاربری اینستاگرام ما می دانستیم که این آزمایش باید اینستاگرام خوبی داشته باشد. ما برای تنظیم یک حساب کاربری خوب در اینستاگرام ، توصیه های خودمان را دنبال کردیم و اینستاگرام Not Your Girl را ساختیم ، و برنامه هایی را برای زیبایی قرار دادیم که به زیبایی آنها می رفتیم. نه دختر شما مجبور به درخواست هزاره های متمرکز بر مد شده است.

 

همه تصاویر با کیفیت بالا هستند ، و ما به طور مرتب ارسال می کنیم ، اما نه بیش از حد - هر روز یکبار. اینستاگرام به یک فروشگاه آنلاین پیوند داده شده است که در آن می توانید وسایل مارک دار Not Your Girl و چند مورد دیگر خریداری کنید.

 

ما همچنین در هر پست از یک دسته از هشتگ استفاده کردیم تا به جنبه ارگانیک رشدمان کمک کنیم. ما در طول کل آزمایش از همین هشتگ استفاده کردیم تا همه چیز را بجز تاکتیکهای پیروان پیروانمان حفظ کنیم.

 

مرحله دوم: به دست آوردن دنبال کنندگان اینستاگرام - راه واقعی ما در خارج از استفاده از هشتگ برای مخاطبان احتمالی خود ، تقریباً بهترین اقدامات را برای دستیابی به پیروان از نظر ارگانیک دنبال می کنیم. ما به حسابهایی نگاه کردیم که زیبایی زیبایی مشابه دختر شما نداشت و به دنبال طرفداران آنها رفتیم. سپس برخی از طرفداران آنها را دنبال کردیم و برخی از پست های آنها را دوست داشتیم. آن کاربران پس از آن دیدند که ما با آنها درگیر شده ایم و امیدوارم ما را به عقب برگردانند. ما درمورد پست ها یا DM در مورد هیچ کس از افرادی که دنبال کرده ایم ، وارد کار نیستیم و اظهار نظر نمی کنیم ، زیرا نمی توانستیم این کار را با ربات خود سازگار کنیم.

https://flwland.com/buy-instagram-followers/iranian-followers/

مرحله 3: به دست آوردن دنبال کنندگان اینستاگرام - راه Bot
ما به طور موقت جمع آوری دنبال کنندگان جدید و ارسال پست قبل از شروع به خرید دنبال کنندگان را متوقف کردیم. این یک تمیز تمیز خوب به ما داد وقتی ما به عقب برگردیم تا نتایجمان را بررسی کنیم - بین نتایج ربات و نتایج انسانی ما به هیچ وجه همپوشانی وجود ندارد.
ربات ها و خدمات زیادی در آنجا وجود دارد که می توانید برای خرید دنبال کننده های اینستاگرام از آنها استفاده کنید. این نوع خدمات فراوان است ، و اغلب به نظر می رسد بسیار جعلی است. ما از Boostgram استفاده کردیم ، که ادعا می کند به شما کمک می کند تا به طور کامل حساب کاربری خود را بطور خودکار انجام دهید و "پیروان ، لایک ها و نظرات واقعی را به شما ارائه دهیم". هزینه ماهانه Boostgram 99 دلار و بالاتر است.
تنظیم آن بسیار آسان است: شما حساب اینستاگرام خود را با Boostgram در داشبورد خود پیوند می دهید ، برخی از تنظیمات سریع را انتخاب می کنید ، مانند سرعتی که می خواهید ربات اجرا شود ، و شما دنبال کننده "تولید" می شوید.
روند تولید تقریباً مشابه کارهایی است که خودتان انجام می دادید (یافتن ، دنبال کردن ، فراموش نشدنی) اما بسیار سریعتر. ما افرادی را دنبال کردیم که چهار فروشگاه محبوب را دارند که همان مخاطب هدف شما نیستند. ما از گزینه های هدفمند دیگر Boostgram (جنسیت ، مکان و غیره) استفاده نکردیم.

 

ربات یا نه؟ نتایج آزمایش ما دستیابی به طور منظم پیروان ما از دوم ژوئیه تا سیزدهم اوت اجرا شد و کسب پیروان ربات از 23 نوامبر تا 19 دسامبر ادامه یافت. در آن زمان ، روش منظم 401 دنبال کننده را بدست آورد و بات 111 را بدست آورد.

https://blog.hootsuite.com/buy-instagram-followers-experiment/

 

 

نتایج دنبال کننده از آنجا که روش معمول طولانی تر شد ، این حس وجود دارد که در کل پیروان بیشتری کسب می کند. همچنین ، در همان ابتدای نمایش اینستاگرام Not Your Girl ، سه روز بیشتر از 20 پیروزی داشتیم که نتایج را کمی کاهش داد. حتی با در نظر گرفتن این ، روش معمول هنوز هم پیروز شد و به طور متوسط ​​9/3 دنبال کننده در روز به دست آورد ، در حالی که روش bot به طور متوسط ​​4.1 به دست آورد.

Graph of follower count during regular method

Graph of follower count during bot method

 

هیچ انکاری وجود ندارد که ما با ربات وقت صرفه جویی کردیم. اما نتایج دروغ نیستند: روش معمولی هنگام دستیابی به پیروان ، به وضوح ربات را ضرب و شتم می کند ، حتی اگر ربات "سریعتر" از یک انسان کار می کرد.

https://flwland.com/buy-instagram-followers/cheap-followers/

  • جواد یاسمی
  • ۰
  • ۰

 

از تأیید سفارش تا خبرنامه ، ایمیل یک جنبه اساسی در رشد و مدیریت کار شما محسوب می شود. بازاریابی ایمیل مربوط به اطلاع رسانی ، ترغیب و پیروزی وفاداری از یک مرکز تماس علاقه مند به محصول یا خدمات شما است. ایمیل های بازاریابی حاوی یک فراخوان ویژه برای اقدام به منظور فروش و یا ایجاد ترافیک در صفحات خاص سایت شما هستند.

https://www.sendinblue.com/blog/what-is-email-marketing/

 

اهداف تجاری حاصل از بازاریابی از طریق ایمیل بازاریابی ایمیل می تواند به دستیابی به 3 دسته از اهداف کمک کند: تبدیل (فروش محصولات و خدمات شما) وفاداری مشتری آگاهی از برند ایمیل یک کانال عالی است زیرا دارای درجه صمیمی بودن گواهی است که به آن متصل شده است. برای بسیاری از افراد ، صندوق ورودی به فضایی تغییر یافته و پر از پیامهای مارک های مورد علاقه آنها تبدیل شده است. با برقراری ارتباط مستقیم به صندوق پست الکترونیکی یک مخاطب ، شما یک فرصت منحصر به فرد برای حضور در زندگی روزانه آنها دارید. این بسیار تأثیر گذارتر از یک پست رسانه های اجتماعی است ، جایی که شما نمی توانید مطمئن باشید که کسی پیام را به هیچ وجه مشاهده کرده است. جدا از صمیمیت ، ایمیل در هنگام برقراری ارتباط پیام های مهم ، از تشریفات لازم برخوردار است. این توضیح می دهد که چرا ایمیل کانال انتخاب مارک های ارسال کننده ارتباطات بحرانی در طول همه گیری COVID-19 بود. ایمیل در هر مرحله از چرخه خریدار نقش ایفا می کند: در مرحله اطلاعات و آینده ، در طول تبدیل و بعداً برای حفظ مشتری. یکی از مهمترین مزایای بازاریابی ایمیل ، مقیاس پذیری آن است. این به این واقعیت اشاره دارد که ایمیلها را می توان در مقیاس بزرگ برای تعداد زیادی از گیرنده ها مستقر کرد.

وضعیت بازاریابی ایمیل در سال 2020
 
 

 

ایمیل یک فناوری جدید نیست. در حقیقت ، این اولین وسیله ارتباط دیجیتال بود که در سال 1971 به صحنه آمد. اما تقریباً در 50 سال سن ، بازاریابی از طریق ایمیل امروزه بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از نکات جالب در مورد ایمیل دسترسی به آن است. نامه الکترونیکی به شما امکان می دهد مخاطبان مختلفی از جمله افرادی که استفاده از اینترنت لزوماً راحت نیستند ، به طیف وسیعی از مخاطبان خود برسید. این امر آن را به اصلی ترین شکل بازاریابی تبدیل می کند. و همچنین آن ، بازاریابی ایمیل فرصتی را برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان و پیشروان شما ایجاد می کند. فقط نگاهی به برخی از این آمار بیندازید: مطابق گزارش Inbox Report by Fluent ، 80٪ از آمریکایی ها حداقل یک بار در روز ایمیل خود را بررسی می کنند که تقریباً یک چهارم از آنها ایمیل شخصی خود را چندین بار در روز چک می کنند. مشتریانی که از طریق ایمیل محصولات خریداری می کنند 138٪ بیشتر از خریدارانی که پیشنهادات ایمیل دریافت نمی کنند صرف می کنند.  86٪ از متخصصان مشاغل ترجیح می دهند هنگام برقراری ارتباط برای اهداف تجاری از ایمیل استفاده کنند. با توجه به آمار و ارقام ، تعجب آور نیست که ایمیل به عنوان موثرترین کانال در بازاریابی B2B مورد استقبال قرار گرفته است. نداشتن یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل به معنای از دست رفتن فرصت های فروش و فرصتی برای تقویت روابط شما با مشتریان است. اکنون زمان آن رسیده است که بازاریابی ایمیل خود را فعال و اجرا کنید - و ما می خواهیم چگونگی توضیح را برای شما توضیح دهیم.

شروع کار: انتخاب راه حل مناسب بازاریابی از طریق ایمیل
 

 

مزایای استفاده از نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل اولین قدم برای پیاده سازی یک استراتژی موثر برای ارسال نامه الکترونیکی ، انتخاب راه حل بازاریابی از طریق ایمیل است. در اینجا برخی از دلایلی که ارزش سرمایه گذاری در یک سرویس اختصاصی بازاریابی ایمیل برای ایجاد و ارسال ایمیل مارکتینگ را دارند آورده شده است. سیستم عامل های بازاریابی ایمیل (مانند Sendinblue) زیرساخت های لازم را برای اطمینان از تحویل نامه الکترونیکی در اختیار شما قرار داده اند - چیزی که نمی توانید هنگام ارسال یک کمپین ایمیل از طریق ارائه دهنده خدمات معمولی اینترنت مانند Gmail ، Yahoo یا Outlook تضمین کنید. اگر در مورد نحوه ارسال ایمیل جمعی با Gmail کنجکاو هستید ، این راهنما را بررسی کنید - اما ما آن را توصیه نمی کنیم. یکی دیگر از مزیت های سرویس ایمیل امکان مدیریت مشترکان ایمیل و تقسیم آنها در لیست های ایمیل است. مهمتر از آن ، وقتی نوبت به طراحی ایمیل مارکتینگ می رسد ، می فهمید که بیشتر سرویس های ایمیل قالب های آماده و ویرایشگرهای آسان برای ایمیل را ارائه می دهند. چند کلیک و به راحتی می توانید یک خبرنامه ایجاد کنید. هیچ طراحی گرافیکی یا مهارت های کد نویسی HTML لازم نیست. همچنین به لطف گزارشات و آمار پیشرفته ، می توانید در مورد عملکرد کمپین ایمیل اطلاعاتی کسب کنید. خواهید دید که کدامیک از ایمیل ها موفق ترین بوده و به لطف نرخ باز ، نرخ کلیک بر روی ، و بینش واکنش پذیری مخاطبان خود را بیشتر می آموزید.

 

مقایسه راه حل های مختلف چندین راه حل مختلف برای ارسال ایمیل وجود دارد. برای انتخاب شخصی که مربوط به تجارت شما باشد ، در اینجا سؤالاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: اکنون چند مخاطب دارید و در یک سال قصد دارید چند مورد کسب کنید؟ چند ایمیل قصد ارسال دارید؟ چه نوع ایمیل می خواهید ارسال کنید؟ تبلیغاتی ، تراکنشی یا هر دو؟ بودجه شما چقدر است؟ یکی دیگر از عواملی که هنگام مقایسه خدمات ایمیل باید در نظر گرفته شود مقیاس پذیری و هزینه های مرتبط است. وقتی بازاریابی ایمیلی را برای مشاغل خود شروع می کنید ، به احتمال زیاد لیست تماس شما کوچک خواهد بود - اما در حالت ایده آل با گذشت زمان رشد می یابد. در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان برای کسانی که مخاطب کمی دارند برنامه های پایه بسیار ارزان قیمت دارند ، با توجه به اینکه مشترکان بیشتری را به دست می آورید ، مراقب باشید که چگونه قیمت ها با آن ارائه دهنده افزایش می یابد. این پرش می تواند کاملاً شیب دار باشد (همانطور که در مورد Mailchimp نیز وجود دارد) و آخرین چیزی که می خواهید این است که در صورت پرداخت بیش از حد برای ایمیل پرداخت کنید. با Sendinblue ، فقط مقدار ارسال شده ایمیل را پرداخت خواهید کرد - نه مقدار مخاطب ذخیره شده.

https://www.seo24.ir/

  • جواد یاسمی