سئو با جواد یاسمی در مشهد

  • ۰
  • ۰

با وجود لینک های ورودی به یک وب سایت که 50-80٪ از رتبه بندی کلی موتور جستجوگر آن را تشکیل می دهد ، هیچ بحثی وجود ندارد که ایجاد لینک مناسب برای موفقیت حیاتی است.

متأسفانه ، پیروی از مشاوره ایجاد لینک اشتباه می تواند برای سایت شما فاجعه باشد. به همین دلیل ، ما 11 قانون نانوشته ایجاد پیوند را شرح داده ایم که در اینجا در Single Grain دنبال می کنیم. توجه کنید ، زیرا پیروی و پیاده سازی این قوانین می تواند به بهبود رتبه بندی SERP شما کمک کرده و سایت شما را از جعبه شن و ماسه Google دور نگه دارد!

1 - محتوایی را که به طور طبیعی پیوندها را جذب می کند منتشر کنید
در جهانی ایده آل ، همه ما محتوای عالی منتشر می کنیم و به طور طبیعی با پیوندهای ورودی که نبوغ واقعی کار ما را تشخیص می دهد ، پاداش خواهیم گرفت.

بدیهی است که این امر در زندگی واقعی اتفاق نمی افتد ، زیرا شما معمولاً برای کسب رتبه بندی SERPs بالا لازم دارید تا افراد را وارد سایت خود کنید قبل از اینکه بتوانند این پیوندهای طبیعی را ایجاد کنند ، به بک لینک های موجود نیاز دارید. با این حال ، برای جلوگیری از مجازات های بهینه سازی بیش از حد ، هنوز هم می توانید با دنبال کردن پیوندهایی از منابع مختلف ، از پروفایل های لینک طبیعی با ظاهری طبیعی تقلید کنید.

2 - پیوندها را خیلی سریع به دست نمی آورید
میزان بدست آوردن پیوندها - که به آن "سرعت پیوند" نیز گفته می شود - با الگوریتم های رتبه بندی موتور جستجو اهمیت دارد. اگر سعی کنید خیلی سریع پیوندها را ایجاد کنید (قبل از اینکه سایت شما توسط موتورهای جستجو معتبر شناخته شود) ، خطر ایجاد مجازاتی را دارید که می تواند وب سایت شما را در جعبه شن و ماسه Google قرار دهد.

3 - پیوندها را نخرید
یا به طور خاص ، اگر می خواهید پیوند بخرید ، از استفاده از پیوندهای پولی برای هدف خاص عبور PageRank مراقبت کنید تا رقابت خود را در SERP از بین ببرید (فقط از J.C. Penney س askال کنید که چرا این یک مشکل است ...). درعوض ، به تلاش های ایجاد پیوند ورودی ورودی که ثابت شده ایمن عمل کنید و مزیتی فراتر از یک افزایش ساده رتبه بندی را به خود اختصاص دهید - به عنوان مثال لیست های فهرست پرداخت شده که ترافیک را ارسال می کنند و همچنین اختیارات پیوند را دارند.

4 - در محله های بد پیوند ایجاد نکنید
گوگل کاملاً برای توصیه به پیوندها در "محله های بد" ظاهر شده است ، اما متأسفانه ، آنها در مورد آنچه که محله بد را تشکیل می دهد بسیار جدی تر هستند.

با این حال ، بیشتر متخصصان سئو این توصیه را به معنای پرهیز از پیگیری از طریق وب سایت های بزرگسالان ، سایت های محتوای نازک ، سایت هایی که از تکنیک های جستجوگر کلاه سیاه یا سایت های زبان خارجی استفاده می کنند و هیچ ارتباطی با سایت شما ندارند ، گرفته اند. وقتی موقعیت Google را در نظر بگیرید که پیوند به معنای "رأی تحریریه" به نفع سایت شما است ، به راحتی می توان فهمید که چرا "رأی" های سایت های با کیفیت بالاتر از نظر موتورهای جستجو ارزش بیشتری دارد.

5 - پیوندها را به طور مداوم ایجاد کنید
به همان روشی که ساختن پیوند خیلی سریع غیر طبیعی تلقی می شود ، ایجاد انبوهی از پیوندها و سپس اجازه دادن به تلاش های تبلیغاتی شما برای ماهها در حالت خوابیده ، به طور دقیق نحوه استقرار پیوندها را در دنیای واقعی تقلید نمی کند. درعوض ، به مرور و با استفاده از تلاش مداوم برای ایجاد اطمینان از رشد پیوسته پیوند سایت خود ، بک لینک ایجاد کنید.

 

 

6 - پیوندهای عمیق ایجاد می کنید
به یاد داشته باشید که ، در اوایل این مقاله ، ذکر کردم که طبیعی بودن پیوندهای شما چقدر مهم است؟ خوب ، فکر می کنید اگر هر پیوندی که ایجاد می کنید مستقیماً به صفحه اصلی شما نگاه کند ، چقدر برای موتورهای جستجو طبیعی به نظر می رسد؟

در یک وضعیت دنیای واقعی ، بیشتر احزاب بی طرف که به سایت شما لینک می دهند پیوندهای خود را به زیر صفحات سایت شما که حاوی اطلاعات خاصی هستند که می خواهند به آنها مراجعه کنند ، نشان می دهند. با هدایت پیوندهای خود در صفحه های مختلف سایت ، از این اتفاق طبیعی تقلید کنید.

7 - انواع مختلف پیوندها را جستجو خواهید کرد
با اینکه موتورهای جستجو چند بار الگوریتم های رتبه بندی خود را تغییر می دهند ، دنبال کردن یک نوع بک لینک به استثنای همه موارد دیگر ، سیاست ساده ای نیست. نمونه مورد: گوگل اخیراً از شبکه های اصلی وبلاگ خصوصی که کل استراتژی ایجاد لینک ورودی به برخی از مدیران وب را تشکیل می دهد ، جدا شد. به جای اینکه سایت خود را در این موقعیت پرخطر رها کنید ، روشهای مختلفی برای ایجاد بک لینک از طیف گسترده ای از منابع ایجاد کنید.

8 - متن لنگر خود را تغییر دهید
بله ، درست است که با استفاده از SEO مورد نظر خود یا کلمات کلیدی مارک تجاری خود در لینک لنگر backlink خود ، امتیاز مربوط به مکان مربوط به محل قرارگیری وب سایت شما در SERP ها می دهد. با این حال ، استفاده از همان متن لنگر برای هر پیوند ورودی که ایجاد می کنید ، به ایجاد یک پروفایل بک لینک غیر طبیعی مشابه ایجاد یک نوع پیوند به یک صفحه در سایت شما کمک می کند.

درعوض ، متن لنگر خود را از لینک به لینک دیگر در سراسر تلاش خود برای جستجوگرها خارج از صفحه تغییر دهید. برای هر بک لینک که ایجاد می کنید نیازی به استفاده از تغییرات کاملاً متفاوت نیستید ، اما سعی کنید حداقل 5-10 کلمه کلیدی جداگانه را از طریق کمپین خود بچرخانید.

9 - صفحه نوار ابزار را نادیده بگیرید
اکثر سئوکاران پیشرفته می دانند که نوار ابزار PageRank که توسط Google به بیرون رانده شده است به طرز مشهوری نادرست است - تا حدی که برای مدیران وب که به دنبال ایجاد بک لینک از منابع با کیفیت بالا هستند بسیار کم استفاده می شود.

به جای اینکه اقدامات تبلیغاتی خود را با این معیار بی معنی راهنمایی کنید ، در صنعت خود به دنبال سایت های فعال و قدیمی باشید که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این سایت ها بهترین انعطاف پذیری برای ایجاد پیوند شما هستند ، و باعث می شود که آنها در نهایت از سایت هایی که دارای نوار ابزار خودکار صفحهRank هستند دارای ارزش بیشتری باشند.

10 - برای یافتن منابع لینک ، تجزیه و تحلیل رقابتی انجام می دهید
تقریباً همه مدیران وب که ارزش نمک SEO خود را دارند می توانند روش های استاندارد ایجاد لینک را از قلب تکرار کنند. بازاریابی مقاله ، ارسال مهمان ، اظهارنظر در بلاگ ، اظهار نظر در انجمن و غیره وجود دارد.

اما در واقع ، روشی که معمولاً در هنگام یافتن راه هایی برای ایجاد بک لینک از منابع جدید نادیده گرفته می شود ، یک تحلیل رقابتی ساده از مشخصات بک لینک رقبا است. این جای تأسف دارد ، زیرا داده هایی که این نوع تجزیه و تحلیل می تواند ارائه دهد ، می تواند دقیقاً نحوه غلبه بر این سایت های رقیب را در صفحات نتایج موتور جستجو به شما نشان دهد.

برای انجام تجزیه و تحلیل رقابتی ، از ابزارهایی مانند Majestic SEO یا Open Site Explorer استفاده کنید تا ببینید کدام سایت ها به وب سایت های رقبایتان پیوند می خورند. منابع پیوندی را که قبلاً برای سایت خود دنبال نکرده اید و همچنین نقاط ضعف رقبا را یادداشت کنید. به عنوان مثال ، اگر رقیبی را می بینید که شما را در SERP شکست می دهد اما فاقد حضور چشمگیر در شبکه های اجتماعی است ، تلاش خود را در این زمینه افزایش دهید تا ببینید آیا انجام این کار شما را در رتبه بندی بالاتر می برد یا خیر.

https://javadyasemi.ir/link-building/link-building-rules/

https://www.singlegrain.com/blog-posts/search-engine-optimization/11-unwritten-rules-of-link-building/

11 - شما می توانید تأثیر تلاش های ایجاد پیوند را بسنجید
گرچه ایجاد پیوندهای با کیفیت خوب باید بخشی ثابت از استراتژی بازاریابی هر مدیر وب سایت باشد ، اما نباید کورکورانه وارد آن شد. با اختصاص دادن زمان برای تعیین تأثیر بک لینک هایی که ایجاد کرده اید در رتبه بندی SERP ها و سطح کلی بازدید سایت شما ، می توانید تلاش های ایجاد پیوند آینده را به روشی اختصاص دهید که برای صنعت شما و فضای رقابتی آن بسیار کارآمد باشد.

 

  • ۰۰/۰۳/۱۷
  • جواد یاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی