سئو با جواد یاسمی در مشهد

۱ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لینک سازی چیست؟
یک روش بهینه سازی موتور جستجو خارج از سایت (SEO) شامل ایجاد شبکه ای از پیوندها یا بک لینک ها است که منجر به ایجاد یک صفحه وب از سایت های شناخته شده دیگر می شود. به بیان ساده تر ، Linkbuilding راهی برای افزایش عملکرد وب سایت با استفاده از منابع مرجع در صفحات دیگر است.

لینک سازی برای چیست؟
عملکرد اصلی Linkbuilding بهبود رتبه بندی سایت در رتبه بندی صفحه آن ، الگوریتم Google برای اندازه گیری کیفیت و ارتباط آن است. هرچه پیوندهای ورودی به سایت بیشتر باشد ، میزان اقتدار یا نمره آن بیشتر می شود.

یک استراتژی Linkbuilding خوب از طریق موقعیت یابی ارگانیک ، دید و بازدید یک وب سایت را افزایش می دهد. به عنوان مثال ، وبلاگ Workana's برای کارآفرینان لینک های زیادی از شبکه های اجتماعی مانند Facebook ، Instagram و Linkedin دریافت کرده است.

اگر با کلمات کلیدی Blog + Workana یک جستجوی گوگل انجام دهیم ، می بینیم که این اولین نتیجه ارگانیک است زیرا ، به غیر از همه ، به لطف لینک های صفحه رتبه خوبی دارد.

این مقاله ممکن است مفید باشد: چگونه رشد تجاری خود را از طریق رسانه های اجتماعی به روشی ارگانیک تقویت کنیم

https://javadyasemi.ir/seo-services/

لینک سازی چگونه انجام می شود؟
ساده ترین راه Linkbuilding استفاده از کانال های دیجیتال خودتان است. یعنی پیوند دادن صفحات در سایت ، به صورت داخلی و از شبکه های اجتماعی. به عنوان مثال ، یک مقاله وبلاگ سازمانی ممکن است چندین پیوند به مقالات مرتبط دیگر در همان وبلاگ داشته باشد ، و پست های موجود در رسانه های اجتماعی شرکت ها (باید) شامل پیوندهایی به سایت باشد.

روش موثر دیگر برای ایجاد شبکه ای از بک لینک ، استفاده از ارسال مهمان در سایر سایت های شناخته شده ، حضور در خبرخوان یا مصاحبه در سایت های تخصصی یا ذکر به عنوان بخشی از محتوای تأثیرگذار در حوزه شما است.

روش های دیگری برای دریافت پیوندهای ورودی وجود دارد ، مانند "طعمه گذاری پیوند" ، استفاده از قطعات محتوا به عنوان "طعمه" برای جلب بازدید کنندگان جدید ، اما با خطر نرخ پرش یا افت نرخ نسبتاً زیاد ، که ممکن است منجر به مجازات در صفحه شود مرتبه

 

تمرین خوب در Linkbuilding
استفاده از متن Anchor ، طبیعی و متنوع. به عنوان مثال ، ما فقط از کلیدواژه "متن لنگر" استفاده کرده ایم تا آن را به مقاله 40defiebre.com پیوند دهیم. در واقع ، سه مقاله فوق یکسان هستند اما دارای متن Anchor متفاوت هستند. انجام این کار بسیار مهم است زیرا اگر همه متن های لنگر منجر به یک URL یکسان باشند ، ممکن است Google آن را به عنوان هرزنامه بخواند و مجازاتی را اعمال کند.
پیوند به URL های ثانویه ، نه به صفحه اصلی. اگر صفحه ای با اطلاعات خاص وجود دارد که ممکن است به وضوح بیشتری به متن لنگر مربوط باشد ، بهتر است آن را به آن صفحه پیوند دهید و نه به صفحه اصلی یا صفحه خوشامدگویی. به عنوان مثال ، داشتن پیوندی که به بخش استخدام فریلنسرهای Workana منجر شود ، دقیق تر از خانه است.
در حال بررسی پیوندهای خارجی. ابزارهایی مانند Google Search Console یا Ahrefs برای بررسی متن لنگرهایی که سایر صفحات برای پیوند به یک سایت خاص استفاده می کنند ، می توانند بسیار مفید باشند.
پیوند دادن از وب سایت هایی که در رتبه بندی صفحه خوب رتبه بندی شده اند. به عنوان مثال ، پروفایل های خود در رسانه ها و سایت های شناخته شده در زمینه خود.
همچنین ممکن است برای شما جالب باشد: کلمات کلیدی کدامند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Linkbuilding
ایجاد پیوند برای سئو کلیدی است ، بنابراین ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع منابع یادگیری مفیدی را برای شما انتخاب کرده ایم:

The Beginner's Guide to Link Building - توسط MOZ
راهنمای نهایی برای ایجاد لینک SEO: تکنیک ها و ابزارهای خبره - Optin Monster
13 استراتژی کارآمد برای ایجاد پیوند برای بازاریابان شلوغ - توسط نیل پاتل
بایدها و نبایدهای ایجاد پیوند - از ترافیک صفحه
15 تاکتیک و نکات پیشرفته برای ایجاد پیوند برای تقویت SEO - توسط Yoast
LINK BUILDING FOR SEO: The Definitive Guide 2020 - توسط Backlinko
چه کسانی لینک سازی می کنند؟
متخصصان متمرکز بر ایجاد پیوند یا ایجادکنندگان پیوند روی بهترین تخصص در صفحه SEO Off و بازاریابی دیجیتال حساب می کنند. این نوع نمایه ها را می توانید در بخش جستجوی فریلنسر پیدا کنید.

https://i.workana.com/glossary/what-is-linkbuilding/

  • جواد یاسمی