از تأیید سفارش تا خبرنامه ، ایمیل یک جنبه اساسی در رشد و مدیریت کار شما محسوب می شود. بازاریابی ایمیل مربوط به اطلاع رسانی ، ترغیب و پیروزی وفاداری از یک مرکز تماس علاقه مند به محصول یا خدمات شما است. ایمیل های بازاریابی حاوی یک فراخوان ویژه برای اقدام به منظور فروش و یا ایجاد ترافیک در صفحات خاص سایت شما هستند.
https://www.sendinblue.com/blog/what-is-email-marketing/
اهداف تجاری حاصل از بازاریابی از طریق ایمیل بازاریابی ایمیل می تواند به دستیابی به 3 دسته از اهداف کمک کند: تبدیل (فروش محصولات و خدمات شما) وفاداری مشتری آگاهی از برند ایمیل یک کانال عالی است زیرا دارای درجه صمیمی بودن گواهی است که به آن متصل شده است. برای بسیاری از افراد ، صندوق ورودی به فضایی تغییر یافته و پر از پیامهای مارک های مورد علاقه آنها تبدیل شده است. با برقراری ارتباط مستقیم به صندوق پست الکترونیکی یک مخاطب ، شما یک فرصت منحصر به فرد برای حضور در زندگی روزانه آنها دارید. این بسیار تأثیر گذارتر از یک پست رسانه های اجتماعی است ، جایی که شما نمی توانید مطمئن باشید که کسی پیام را به هیچ وجه مشاهده کرده است. جدا از صمیمیت ، ایمیل در هنگام برقراری ارتباط پیام های مهم ، از تشریفات لازم برخوردار است. این توضیح می دهد که چرا ایمیل کانال انتخاب مارک های ارسال کننده ارتباطات بحرانی در طول همه گیری COVID-19 بود. ایمیل در هر مرحله از چرخه خریدار نقش ایفا می کند: در مرحله اطلاعات و آینده ، در طول تبدیل و بعداً برای حفظ مشتری. یکی از مهمترین مزایای بازاریابی ایمیل ، مقیاس پذیری آن است. این به این واقعیت اشاره دارد که ایمیلها را می توان در مقیاس بزرگ برای تعداد زیادی از گیرنده ها مستقر کرد.
ایمیل یک فناوری جدید نیست. در حقیقت ، این اولین وسیله ارتباط دیجیتال بود که در سال 1971 به صحنه آمد. اما تقریباً در 50 سال سن ، بازاریابی از طریق ایمیل امروزه بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از نکات جالب در مورد ایمیل دسترسی به آن است. نامه الکترونیکی به شما امکان می دهد مخاطبان مختلفی از جمله افرادی که استفاده از اینترنت لزوماً راحت نیستند ، به طیف وسیعی از مخاطبان خود برسید. این امر آن را به اصلی ترین شکل بازاریابی تبدیل می کند. و همچنین آن ، بازاریابی ایمیل فرصتی را برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان و پیشروان شما ایجاد می کند. فقط نگاهی به برخی از این آمار بیندازید: مطابق گزارش Inbox Report by Fluent ، 80٪ از آمریکایی ها حداقل یک بار در روز ایمیل خود را بررسی می کنند که تقریباً یک چهارم از آنها ایمیل شخصی خود را چندین بار در روز چک می کنند. مشتریانی که از طریق ایمیل محصولات خریداری می کنند 138٪ بیشتر از خریدارانی که پیشنهادات ایمیل دریافت نمی کنند صرف می کنند. 86٪ از متخصصان مشاغل ترجیح می دهند هنگام برقراری ارتباط برای اهداف تجاری از ایمیل استفاده کنند. با توجه به آمار و ارقام ، تعجب آور نیست که ایمیل به عنوان موثرترین کانال در بازاریابی B2B مورد استقبال قرار گرفته است. نداشتن یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل به معنای از دست رفتن فرصت های فروش و فرصتی برای تقویت روابط شما با مشتریان است. اکنون زمان آن رسیده است که بازاریابی ایمیل خود را فعال و اجرا کنید - و ما می خواهیم چگونگی توضیح را برای شما توضیح دهیم.
مزایای استفاده از نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل اولین قدم برای پیاده سازی یک استراتژی موثر برای ارسال نامه الکترونیکی ، انتخاب راه حل بازاریابی از طریق ایمیل است. در اینجا برخی از دلایلی که ارزش سرمایه گذاری در یک سرویس اختصاصی بازاریابی ایمیل برای ایجاد و ارسال ایمیل مارکتینگ را دارند آورده شده است. سیستم عامل های بازاریابی ایمیل (مانند Sendinblue) زیرساخت های لازم را برای اطمینان از تحویل نامه الکترونیکی در اختیار شما قرار داده اند - چیزی که نمی توانید هنگام ارسال یک کمپین ایمیل از طریق ارائه دهنده خدمات معمولی اینترنت مانند Gmail ، Yahoo یا Outlook تضمین کنید. اگر در مورد نحوه ارسال ایمیل جمعی با Gmail کنجکاو هستید ، این راهنما را بررسی کنید - اما ما آن را توصیه نمی کنیم. یکی دیگر از مزیت های سرویس ایمیل امکان مدیریت مشترکان ایمیل و تقسیم آنها در لیست های ایمیل است. مهمتر از آن ، وقتی نوبت به طراحی ایمیل مارکتینگ می رسد ، می فهمید که بیشتر سرویس های ایمیل قالب های آماده و ویرایشگرهای آسان برای ایمیل را ارائه می دهند. چند کلیک و به راحتی می توانید یک خبرنامه ایجاد کنید. هیچ طراحی گرافیکی یا مهارت های کد نویسی HTML لازم نیست. همچنین به لطف گزارشات و آمار پیشرفته ، می توانید در مورد عملکرد کمپین ایمیل اطلاعاتی کسب کنید. خواهید دید که کدامیک از ایمیل ها موفق ترین بوده و به لطف نرخ باز ، نرخ کلیک بر روی ، و بینش واکنش پذیری مخاطبان خود را بیشتر می آموزید.
مقایسه راه حل های مختلف چندین راه حل مختلف برای ارسال ایمیل وجود دارد. برای انتخاب شخصی که مربوط به تجارت شما باشد ، در اینجا سؤالاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: اکنون چند مخاطب دارید و در یک سال قصد دارید چند مورد کسب کنید؟ چند ایمیل قصد ارسال دارید؟ چه نوع ایمیل می خواهید ارسال کنید؟ تبلیغاتی ، تراکنشی یا هر دو؟ بودجه شما چقدر است؟ یکی دیگر از عواملی که هنگام مقایسه خدمات ایمیل باید در نظر گرفته شود مقیاس پذیری و هزینه های مرتبط است. وقتی بازاریابی ایمیلی را برای مشاغل خود شروع می کنید ، به احتمال زیاد لیست تماس شما کوچک خواهد بود - اما در حالت ایده آل با گذشت زمان رشد می یابد. در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان برای کسانی که مخاطب کمی دارند برنامه های پایه بسیار ارزان قیمت دارند ، با توجه به اینکه مشترکان بیشتری را به دست می آورید ، مراقب باشید که چگونه قیمت ها با آن ارائه دهنده افزایش می یابد. این پرش می تواند کاملاً شیب دار باشد (همانطور که در مورد Mailchimp نیز وجود دارد) و آخرین چیزی که می خواهید این است که در صورت پرداخت بیش از حد برای ایمیل پرداخت کنید. با Sendinblue ، فقط مقدار ارسال شده ایمیل را پرداخت خواهید کرد - نه مقدار مخاطب ذخیره شده.
- ۹۹/۰۳/۱۳